szerda, július 22

A szoba


Tegnap reggel jött Attila egy sráccal, és átrámolták a bútort a bébiszobába, közben a Tamás elindult le a Balcsira, így aztán amikor Attiláék elmentek, aludtam egy jót, majd nekiestem a szobának: lesikáltam egy kicsit (bár nem volt „koszos”, csak a lelkemnek kellett egy kis hypós víz), amikor megszáradt, akkor belepakolásztam a kisrucikat, ma meg felszereltem a baldachint, tettem fel képet, fogast, forgójátékot…már egész szobaformája van… még jön a Dávid bútorával bele egy fotel, meg rajzasztal Dávidnak (úgyis ott akar majd lenni, amikor babázok), úgy lesz igazán komplett. A kék képet a falon én csináltam, 3D-s…benne látható a terhességi kiskönyv, ami Anyué volt, amikor engem várt, meg az én oltási könyvem…mármár régiségnek számítanak :)
Ja, és persze a névtáblák is le lesznek cserélve, de a Gáboros majd a bútorral érkez....nagyon remélem, hogy holnap hívnak majd a boltból, hogy megjött, és pénteken szállítanak....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése