vasárnap, július 5

Bevásárlás


No, ma oltári lelkesedéssel belevetettük magunkat a kisbaba elmaradt dolgainak beszerzésébe… illetve csak én voltam nagyon lelkes, szegény Tamás nem volt halál boldog, hogy menni kell, de nem volt sok választása ;-)

Először mentünk a Brendonba, vettünk nagyon tuti forgót az ágy fölé ( a Dájí eltörte a sajátját), kuponos kukazsákot a pelenkatárolóba, mikrós sterilizálót, cumisüvegeket, meg az elektromos mellszívóhoz új műanyag kütyüket (én eddig is nagyon szerettem ezt a Medelát, de most aztán… annakidején csak a motort és az adaptert raktam el, merthogy a műanyagok addigra kicsit elkoptak, most nem egész 5 ezer forintért vadonatújat vettünk mindenből, gyönyörűen működik, meg minden… ezzel szemben van olyan KÉZI, ami 14 ezer… csak megérte hosszú távon az árát!!).. Bár, nekem mindegy, mennyit spórolok, mert úgyis találok dolgokat, amikre aztán lehet költeni doszta…pl. új babakocsi… de erről később.

Szóval aztán voltunk Teszkózni, vettünk kaját, hogy feltöltsük a hűtőt, mert szerda reggeltől egyedül leszek, meg vettünk újszülött pelust, pár tetra pelenkát, ilyeseket, aztán még mentünk a Müllerbe is a megszokott dolgokért, meg hát ott vettünk Dávidkámnak karúszót is, amit aztán délután fel is avattunk. Nagyon-nagyon büszkék voltunk a gyerekre, mert úgy „úszott” vele, mint a csuda!!! Pedig épp mondta valaki a múltkor, hogy igazából a karúszó akkor jó, amikor már nagy a vízbiztonsága a kölöknek…hát a mienknek akkor nagyon jó, mert akkor nyelt csak vizet, amikor önkéntelenül is nyitott szájjal állt neki röhögni a boldogságtól….csuda egy béla ez…

Ja, és nekiálltam az oroszlánnak is…. Mire kitaláltam, hogy hogy rajzoljam fel a falra! Végül is poszter készítő progival lett felnagyítva, és a papír hátuljára kétoldalú ragasztóval tettem indigót, így úgy tűnik, működni fog…aztán amikor megvan a halvány rajz, akkor jöhet a festés…. Nem volna ez ennyire bonyis, ha nem fűrészporos tapéta lenne a falon a festék alatt, de sajna az van… és aki már próbált arra mintát festeni, az érti a nyomoromat…. De azért megoldjuk. Végül is a hálóban is tök jól sikerültek a virágok, ez is menni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése