kedd, július 7

Sajkukasz


Tegnap meg ma nagyjából rendet csináltunk odafönt, elrendeztük a sok könyvet, meg az apró csicsedliket, Klári csinált helyet a fönti részben azoknak a ruciknak, amik csak jövőre lesznek rám jók, én meg majd a hét második felében, amikor már egyedül leszek, majd jól kipakolom azokat, amik az életben többet nem fognak rám jönni (már nem akarom megcélozni a 36os méretet, mert irreális elvárás lenne), és majd jóóóól odaadom valakinek. Közben a Tamás kicsit ráncbaszedte a bokrokat, lenyírta a füvet, meg ilyesmi, a Dávid meg pacsált, játszóterezett, jól érezte magát… úgyhogy mindenki tette a dolgát szépen. Délelőtt még bementem a belvárosba, megnézni alaposan a kiszemelt babakocsit, majd délután leginkább a Dáviddal játszottam, most úgyse nagyon fogom látni sokáig… Holnap ugyanis délelőtt még Tamás bemegy egy kicsit melózni, de 11 körül hazajön, addigra én összepakolok, és indulnak a Balcsira… Fura lesz egyedül, de annyi dolgot akarok megcsinálni, hogy biztos vagyok benne, hogy nem fogok unatkozni egy percet sem…
Jah, és Dájí megint tanult valamit: saját állítása szerint ő egy „sajkukasz”… annyira aranyosan mondja, meg kell zabálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése