hétfő, augusztus 22

D. süt



Ma D. délelőtt megsütötte élete első koplex süteményét… mindent ő kevert össze, én összesen csak annyit csináltam, hogy kiadagoltam a hozzávalókat, és megmondtam, hogy mit, milyen sorrendben tegyen a tálba. Nagyon élvezte a gyerek a dolgot, a tojásfeltörés a kedvence, még a végén tényleg szakács vagy cukrász lesz belőle… bár, amikor megpendítjük Neki ezen lehetőségek bármelyiket, szó szerint kikéri magának a dolgot, merthogy Ő kukás akar lenni. Kukás ÉS tűzoltó. Mindegy, én ebbe (egyenlőre) nem szólok bele, persze, kisfiam, az leszel, ami szeretnél. Fő, hogy a szülő támogassa a gyerek elképzeléseit, nemdebár?


Délután meg fogtuk az addigra ehetőre hűlt sütit, és levonultunk a partra… a kép mindent elmond szerintem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése