kedd, augusztus 2

Ballószögön

Vasárnap rendben megérkeztünk, még az úton sem volt semmi gond, pedig számítottam egy kis lázadásra, főleg Dávid részéről, hogy esetleg majd otthon akar maradni… de nem, amikor mondtam, hogy most megyünk a Pipu papáékhoz, és ott leszünk egy hetet, csak azt mondta, de jó. Ekkor felbátorodtam, és mondtam, hogy én csak néhány napot leszek ott velük, mert utána elmegyek táborozni, arra is azt mondta, hogy jó. Úgyhogy hálisten’, el vagyok engedve… mehetek saját programra, „szabadságra”.

Mondjuk némi szabadság már itt is volt, tegnap ugyanis a Fater bevállalta a két gyereket, mondta, hogy mi Anyuval nyugodtan menjünk be a városba, nézelődjünk, intézzük el a dolgainkat (????), ő majd „elvállalja” a két gyereket… haha, elvállalja, alig várta, hogy Anyuval lelépjünk otthonról… nagyon szeret a gyerekekkel egyedül lenni…

Mindegy, mi ráhagytuk, persze, rengeteg dolgunk van… megnéztük az összes turit, néhány leárazást, nem mellesleg megrendeltük a Jakóban Gáborka szülinapi tortáját, holnap ugyanis két éves lesz a kisebbikem… megy az idő. Cica alakú tortát rendeltünk, újabban ugyanis ez a menő (minden állat cicc), remélem, sikere lesz. Fotókat még nem is csináltam itt, mondjuk nem is nagyon tudnék, ma például megen’ alig láttam a gyerekeket, az Apuval mennek mindenféle programra… sebaj, Anyuval már kezdjük magunkat utolérni pletykailag….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése