hétfő, október 10

Az új cipő


A hétvégén nem nagyon történt semmi említésre méltó (hálistennek, teszem hozzá, mostanság azért volt történés rendesen, nem fogok bánni pár csendesebb napot). Eltelt a két nap piszok gyorsan, hiába, amikor itthon vannak a gyerekek, nincs idő unatkozni (meg semmire se). Most épp Gáborka belépett a „NÁM” korszakába. Bármit mondok, vagy kérek, ő automatikusan rávágja, hogy „NÁM”…. az más krdés, hogy miután nemet mondott, akár azonnal hajlandó megcsinálni a kért dolgot, de így is elég idegölő a dolog. Pláne, hogy hetente megkérem, hogy kicsit csiszoljon már a kommunikációján…
-Gáborkám, nem akarsz megtanulni beszélni????
-NÁM!!!!!
Majd odamegy a pulthoz, és felfelé mutogatva nyüsszög…
-Kérsz vizet?
-NÁM!!!! (nyüssz, nyüssz, mutogat a poharakra)
-Almalét?
-NÁM!!! (nyüssz, nyüssz, mutogatás)
-Kakaót??????
-NÁM!!!!!!!!!!! (nyüssz, nyüssz, mutogat)
-najóvan, ebbőlelégvolt, ezigynemfogmenni, nemtudommitakarsz, vizetadokcsak, tanuljmegkérni…. tessék, itt egy pohár víz, idd meg, és csönd!!!!!
-Jó…. mondja, megissza, és elmegy. Én meg állok, és szarul érzem magam, amiért kiabáltam.

:)
De legalább ma örömöt okoztam D-nek. Ezt is nehezen tudom összehozni néha… valamiről azt gondolom, hogy örülni fog neki (legyen az a kedvenc kajája, vagy valami szép ruha, vagy egy szép kavics, amit útközben szedtem fel a földről boltba menet (jó, nem vagyok mintaanya, ilyen igazából eddig csak egyszer volt, de akkor tényleg jó ötletnek tűnt, hogy majd ovi után megmutatom Neki, és együtt örülünk, hogy milyen szép…. rögtön eldobta… rossz napja volt… több kavicsot nem szedtem fel…)), de nem azt látom rajt, amit vártam.
Ma elmentem Gabi barátnőmhöz, aki vett nekem egy csomó gyerekcuccot, cipőt (mindig átküldi a honlapokat, ahonnan rendel, én választok, hogy nekem mi kell, egyben megrendeli… fele pk….). Már reggel említettem D-nek, hogy kap szép Miki egeres cipőt (fő a jó reklám), akkor is már nyitott volt a dologra, és amikor értük mentem, és mondtam, hogy otthon várják az új cuccok, szinte futott hazáig…
Itthon egyből szerelembe esett a Roary-s pizsivel meg a cipővel, pillanatok alatt levetkőzött, felöltötte a pizsit, és a sportcipőt, és úgy rohangált fürdésig. Fürdés után persze azt a pizsit akarta felvenni (én meg reménykedtem, hogy most az egyszer nem lesz baja, hogy nem mosom ki az új ruhát az első felvétel előtt). Mikor mentem aludni, így találtam az ágyunkban….
Itt jegyezném meg, hogy napközben segítséget igényel a cipőfelvételhez- igaz, csak tőlem, Viki néni szerint amúgy egyedül öltözik…jó, tudom, ugyanolyan bánásmódra  vágyik, mint ami G-nek jut…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése