péntek, október 28

Öregszem...


Nézem ma a híradót. Egyik vezető hír volt, hogy egy 15 éves kamasz fiú megmentette egy volt válogatott focista életét. Na, felkaptam a fejem egyből, mostanában az a hír, amiben fiúgyermek szerepel, különös jelentőséggel bír számomra, merthogy ugye két fiút nevelek, kellenek a jó példák.
Szóval, ottan volt ez a fiú, aki 15 évesen épp előző nap tanulta az iskolában, hogy mit is kell tenni vészhelyzet esetén, és volt annyi lélekjelenléte, hogy alkalmazza is a tanultakat. Cikk ITT.

Álltam, bámultam a tévére, egyik kezemben G. használt pelusával, és szégyen, nem szégyen, bekönnyesedett a szemem, majd felsóhajtottam:
-       Istenem, de büszke lehet rá az édesanyja….

A következő pillanatban meg röhögőgörcsöt kaptam, mert az is eszembe jutott, hogy nem is olyan sok évvel ezelőtt még azt mondtam volna, hogy nicsak, milyen helyes kis fiúka…

Öregszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése