péntek, október 7

Ragyogj.com

Szóval, ha már úgy esett az eset, hogy 3ra hazaértem szerdán, még útközben felhívtam a GLS futárt, hogy akkor jöhet is akár az első csomagokért, majd hazaérve készítettem egy fotót az áruház születésének emlékére, és megnyitottam a Facebook oldalt is… Soha életemben nem „vezettem” még saját vállalkozást, így aztán érthető az izgalmam. Ékszereket árulok egyébként, szerintem (meg a kb. 80 teszt-emberem szerint) szépek, jó áron vannak, reméljük, ezt sokan gondolják majd így…
Tegnap reggel is, ma is beugrottam a kórházba, hogy megnézzem a szaporulatot, Bóbi gyorsan regenerálódik, Petra meg egy kis bélzsák, nem lesz itt semmi probléma. Volt bent időközben Nándi is náluk, üdvözölte a húgát, de ugyanúgy, mint annó Dájínál, őt is leginkább a Petrát tartalmazó kiskocsi izgatta fel… de hát ez természetes.
Tehát az élet újabb szakaszai kezdődtek, isten adja, hogy mindkét vonal „működjön”.
Ja, a lényeg (hátha valakit nem bactattam még eleget a fészbukon): www.ragyogj.com.
Nézzétek jól megfele.

2 megjegyzés:

  1. Megtisztelő, hogy ott elől :-))

    VálaszTörlés
  2. Ötször néztem, h olvasható-é a cím... na, ha nektek is leöntik piros festékkel a kerítést, akkor már tudjuk, miért :)))

    VálaszTörlés