szombat, október 8

Zsiráf Petra Gábor


Tegnap is meg tegnapelőtt is voltam bent Bobónál. Petra nagyon szépen eszeget, szerencsére van is mit. Bobó regenerálódgat, úgyhogy minden okés. Én szokás szerint nem érem utol magam, nem is értem, hogy hova tűnnek a napok…
Még azt felejtettem el megírni, hogy milyen édes volt Dájí, amikor mondtam neki kedd este, hogy másnap Apával mennek oviba, merthogy én megyek a kórházba, ahol megszületik a kisbaba. Rám nézett, majd kijelentette:
-Anya, az ő neve is legyen majd Gábor! (hiába, a testvéri szeretet)
-De szívem, kislány lesz, és Petrának fogják hívni…
-De hát mindenkinek két neve van! Nekem is! Varga Dávid. Neki legyen Petra Gábor.
-Szívem, 2 neve lesz: Boros Petra.
-De Anya! Én tudok jobbat! A zsiráf sokkal szebb!!! Legyen Zsiráf Petra Gábor!!!

Még jó, hogy nem Ő anyakönyvez…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése