szombat, október 29

Csontosok


Tegnap volt a Haloween-buli az oviban. Mindenki már egy hete lázban ég, az ovi gyönyörűen feldíszítve, és minden délutáni öltözés annak a jegyében zajlik, hogy pénteken ki minek fog öltözni. A lányok nagy rész ilyen-olyan boszorkány lesz (kedvenc ötletem egyébként Glinda, a jó boszorkány jelmeze… mééér is kéne mindenkinek rémületesnek lenni?), a fiúk persze leginkább csontvázban, vámpírban, kalózban nyomják.
Gábort még nem akartam nagyon félelmetesre kreálni, viszont Dávidnak azért már komoly csontvázjelmezt szereztem be, de én bevallom, kicsit féltem a dologtól… na nem azért hogy majd megrémülök a saját fiamtól, hanem hogy nehogy úgy járjak, hogy lelkesen megveszem a jelmezt, ő meg majd nem akarja felvenni… merthogy mostanában nem mindig találkozik az ízlésünk.
Már amikor vettem a jelmezt, akkor mondtam az eladó kislánynak az üzletben (nem írom, hol, nehogy baja legyen belőle, de tündibündi volt, köszönöm neki), hogy oké, én most megveszem, kifizetem, oszt holnap majd ott állok vele, és használhatom felmosónak… Erre ő közölte, hogy –figyelj, akár felveszi, akár nem, jövő héten visszahozhatod… ha hordja, akkor is csak egy nap, semmi baja nem lesz, majd azt mondod, hogy nem volt jó a méret, és veszel magadnak valami szépet helyette… magadnak úgyis ritkán vásárolsz, nem igaz?
Basszus, ez nekem eszembe se jutott volna… mindenesetre akkor megfogadtam, hogy ha D. felveszi, akkor azért tuti nem viszem vissza, mert hátha Gáborka is hajlandó lesz majd viselni jövőre (addigra pont belenő majd.)
Na, kár volt félnem. Csütörtökön, amikor mentem a kölköért, elkezdtem bepromózni Dájínak a hacukát, hogy hát milyen franyesz csontváz is lesz őbelőle…
Úgy futott haza, hogy öröm volt nézni, lerángatta magáról a melegítőt, belebújt a jelmezbe, és fürdéskor alig tudtam róla leimádkozni… abban akart aludni is, de azt azért nem engedtem, mondtam, hogy elég, ha a komódra terítjük…
Ebbe mondjuk nem ment bele (ő jobban belegondolt abba, hogy nem biztos, hogy az éjszakai pisilás alkalmával rápillantva is olyan szépnek látja-e), úgyhogy a konyhaasztalon várta reggelig sorsa jobbra fordulását…
De reggel, az oviban, simán felvette, sőt, boldog volt… Még Gáborka is rögtön belebújt a hasonló stílusú felsőjébe… Úgyhogy a buliban kettő csontváz már tuti volt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése