vasárnap, május 13

Majdnem beteg


Ugye már pénteken eléggé éreztem a torkomat,úgyhogy tegnap reggel, amikor arra ébredtem, hogy most már nagyon nem frankó a dolog, mondtam T-nek, hogy mielőtt elmegyünk vásárolni,és elszaladnék gyorsan az ügyeletre… és milyen jól tettem, ugyanis már volt egy tüsző az egyik mandulámon… úgyhogy ha most megint vártam volna hétfőig, tuti úgy járok, mint szeptemberben…
Mindegy, kaptam antibigyót, hétfőre rendben leszek (ami nem baj, mert megyek még valami előadásra is, kedden főzés, nem volna jó lebetegedni).

Egyebekben a hétvége eseménytelenül zajlott, szombaton délután még volt pancsi, meg fagyizás, meg minden efféle, vasárnapra viszont 15 fokot esett a hőmérséklet, úgyhogy főként bent voltunk...még jó, hogy hétfőn jön a Tündi….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése