szerda, május 2

Szervezés telefonokkal


Na, ma délelőtt elballagtam az állatkerti játszóházba, és leszerveztem gyorsban jövő hétre D. ovis szülinapját, amit együtt tartunk a Krisivel (költséghatékonyabb is, meg hát így több minden belefér). Beszéltem már múlt héten a Szilvivel, ő segít leszervezni a buszt, úgyhogy a menetrend a következő lesz: busz megy a gyerekekért kettőre az ovihoz, D. csoportja és a hozzájuk tartozó tesók beszállnak Vikivel és Anikóval, én meg majd várom őket az állatkertnél, ahol (és ezt intéztem ma) lesz kaja (gyors telefonos egyeztetés Anikóval, megegyezés a hotdogban),vezetett játék (újabb telefon: indiános jó lesz? Perszehogy.Oké.),állatbemutató (teló: annyi dög van, Te, van olyan, hogy farksodró, ilyet még nem láttam, mehet? Én se, mostlegalább, persze, hadszójjon), torta (teló: legközelebb együtt jövünk, mán összezavarodtam,úgyhogy simán csak választok, oké?Jópersze, dehívjmégnyugodtan), mifene…
D. már két hete minden nap megkérdezi, hogy akkor mikor is lesz a szülinapjuk… ha adnék neki ollót, akkor szerintem már vágná a centit (meg a függönyt és a virágok leveleit…).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése