szerda, május 23

Megyünk Olaszországba!!!!


A Hajnival való ebéd majd csak két hét múlva lehet esedékes, mert addig ő még dolgozik, de Krisztával ma is találkozhattam. Nem is ragozom, hova mentünk ebédelni, nagyon jót dumáltunk, tök jó volt. És amiért még lényeges ez az ebéd: két hete érkezett nekem egy levél a Facebookon. Segal Viktor küldte, és az volt benne, hogy szerveznek egy 4 napos gasztro-túrát Olaszországba. Kértem pontos infókat az útról, majd magamban jegeltem kicsit a dolgot… aztán 15-én volt Viktor főzőestje, amire mentem Ildikóval (nem írtam külön róla, de voltunk, tök jó volt). Ahogy Viktor megállt mellettem, és a kis nyugis hangján elkezdte magyarázni, hogy hát mit hogy kell csinálni, az suhant át a fejemen, hogy hát mekkora hülye vagyok… kicsit jobban el kéne gondolkodnom ezen az Olaszországi úton… Merthát: mi az én hobbim???  Evés és főzés. Mi Cicuka kedvence? A kaja, meg a főzés. Kit szeretünk mi séfek közül nagyon? Viktort. Akartunk menni Olaszországba Cicukával a nyár elején? Ja. Hát akkor???????
Na,főzés közben kérdeztem Viktortól, hogy hát ez az út pontosan milyen lesz. Válasz: Melinda, laza… sétálgatunk, elmegyünk a parmezángyártóhoz, szalámi készítőhöz, pezsgőgyárba, ecetera. Ferrari-múzeum. Na,itt megint bevillant Cicuka, hogy tán ez az a pont, amivel meg tudom győzni. És mér ne akarnék én 5 napig csámborogni Viktorral? Úgyhogy amint hazaértem, kampányolni kezdtem. Kb 5 percig tartott, mire meggyőztem T-t, hogy nekünk ott a helyünk. Úgyhogy írtam Viktornak Facebookon, hogy hát mennénk. A szervezést persze nem ő bonyolítja nagyobbrészt,úgyhogy ma a szervezőcsajjal kellett összefutnom, hogy az előleget átadjam… ami nagyon kényelmes volt, mert amikor mondtam, hogy hol ebédelek, mondta, hogy oké, úgyis megy át a városon, odaugrik… Így aztán előleg átadva, és most várom az indulást… 20-án, szerda hajnalban indulunk, és vasárnap este érünk haza…. nem kell ragoznom, mennyire be vagyok zsongva, ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése