kedd, május 29

Gyors volt


Tényleg betegség lett a vége, hál istennek elég röpke.
A nagyobbik baj az, hogy emiatt lemaradtam az évad utolsószínházáról… az eredeti terv az az volt, hogy én vasárnap késő délután felülök a vonatra,már rögtön olyan cuccban,amiben esetleg meg lehet jelenni, és a színház előtt a Bóbival találkozva együtt megnézzük a darabot. El is pakoltam szép ruhát, bérletet, mindent, de amikor vasárnap hajnalban megmértem a lázam,és 38 felett volt, világossá vált, hogy én ma nem nagyon fogok színházazni…
Úgyhogy felhívtam a Bobót, hogy gyorsan kerítsen helyettem valakit. Meg is oldotta pikk-pakk,de hát bérletek ugye nálam…
Úgyhogy a vége az lett, hogy felültem az eredetileg is kitalált vonatra (előtte még délelőtt elmentünk családilag + Maxim- cseresznyét szedni Imréhez... itt jegyezném meg, hogy a kölkök bátorsága tényleg lenyűgöző....nézzétek, milyen magasan vannak!!!), majd a Deák téren átadtam Bobónak a bérleteket… addigra már megint nem voltam valami hű de jól,és mire hazaértem, ez finoman szólva is olyan szarrá vált, hogy az utolsó métereket már tényleg vánszorogva tettem meg… nem viccelek, beléptem a házba, a kismotyómat úgy ahogy volt, levágtam az előszobában, csináltam egy fürdővizet, és mihelyt lefürödtem, már másztam is be az ágyba…. reggelig sztem meg se nagyon mozdultam,legfeljebb inni mentem ki.

Reggel meg, mondván hogy ugye ünnepnap van, úgysem ön a Tündi,kicsit összepakoltam a lakást. Nem tudom, hogy mi lehetett ez a kis betegség, de a 12 óra alvás után mintha semmi bajom se lett volna, kis gyengeséget leszámítva nem éreztem semmi különöset, úgyhogy mire este befutott a kis családom, nekem már nem volt semmi bajom… ami már csak azért is jó, mert hétvégére megint csajos estét szervezünk Zsófival-Bóbival, és nagyon nem szívesen mondtam volna le, holmi kis betegség miatt….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése