péntek, május 18

Oké, beoltottuk


Gondoltam, hátha már eljött az az idő, amikor nem kell kamuzni G.nek azzal kapcsolatban, hogy miért is jön a doktor bácsi. Lehet, hogy simán csak tesztelni akartam,hogy mit bír a gyerek?A múltkori oltásnál ugyanis az volt, hogy G. még csak el sem sírta magát. Jött a doki a szokásos szöveggel, hogy csak egy kis szúnyogcsípés, ez meg nézett körbe, hogy „hóóó van szúúúnyog?’”, és addigra már végeztünk is. Ezen felbuzdulva ma, felkelés után,mikor megkapták a „goood morning” kakaójukat,mondtam nekik, hogy ma kicsit később megyünk az oviba (hatásszünet, és be is jött, amire számítottam, mert először hurráztak, majd jöttek a miértek). Mondtam, hogy jön a doktor bácsi. Következő kérdés persze D-től jött: és nem fog szurit adni? Ekkor vettem egy mély levegőt, és mondtam, hogy de, Gáborka fog kapni egy pici oltást, de csak azért,hogy ha belemegy a kullancs, akkor ne legyen beteg (igen, tudom, a Twinrix hepatitisz ellen dzsal, de mégis, ekkora kölköknek hogy magyarázom el a fertőző májgyulladást??? Az őszinteségnek is van felső határa…)
És képzeljétek, G még ettől sem akadt ki. Részletesen elmagyaráztatta magának a kullancsot, hogy az milyen, miért csíp, miért is akarja őt megenni,ésatöbbi…és amikor megjött a doki, szó nélkül hagyta magát beoltani…igazából még csak le sem görbült a szája…oltári büszke voltam, gondolom, nem kell ragoznom…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése