szombat, február 7

Az idő

Igen, itt a nagy kérdés...mikor fogok írni? Sztem kezdő lépés ez az update módszer lesz... mikor van egy kis idő, akkor gyorsan írok, oszt' majd hozzájegyzetelem, ami még van...

Most épp már az új gépemről írok (ezen még kicsit lassabban gépelek, mert tök más a billentyűzete, mint  réginek). T tök aranyos volt, karira megvette nekem azt a laptopot, amire csurgattam a nyálamat egyszer a Media Marktban... hát, barátkozni kell vele. Nem csak a gép tehet róla, első körben a win8 kavart össze (hülye csempék), de ezt Ádám megoldotta. Mást is zavart a start menü hiánya, így lehetett találni olyan progit a neten, amivel a Win8 start-menüssé váli így ez a gond megoldódott, ám ez a kis drága gép múlt hét pénteken fogta magát, és meghalt. Szervizt hívtuk, azok mondták, hogy addig hozzá se nyúlnak,, míg le nem futtattunk rajta valami karanténba zárást a hibás szektorokra vonatkozóan (igen, nem értem, mindegy), Ádám megcsinálta, most úgy tűnik, működik.... de a puding próbája, ugye....

Most itt vannak a Zsófiék, épp kergetőznek a lakásban. Péntek este jöttek, Botomnak nagy sikere volt, jött Bóbi is, úgyhogy tudtunk dumcsizni is, ma még a turiba is eljutottunk...

Az alvás Dávid szobájában volt, édesek, ment a harc, hogy ki alszik az emeletes ágyon, ki a Botond mellett lent, de aztán működött a "majd holnap te", mindenki megnyugodott, úgyhogy fél 11kor már aludtak is :)

És még péntekről egy kis aranyos: reggel együtt indultunk (újabban ez nagyon bevált: először Gábit letesszük az oviban, D ott cukiskodik egy kicsit, majd megyünk a sulihoz... nekem kisebb macera így, ők valamiért sokkal lelkesebben indulnak így, én meg tornanapokon ráadásul nem kapok agybajt, simán odaérek a terembe (igen, járok megint, majd ha már újra belejöttem, írok erről is)), útközben a gyerekek barkóbáztak:

D: én gondolok, jó?
G: élőlény?
D: nem, hanem olyan tárgyféle....
G: autó? ( itt már röhögtem)
D: nem-nem, de kérdezz még arról, hogy minden nap használjuk-e
G: minden nap használjuk?
D: igen, abban lakunk!!!!!
G: ház?
D: Anya, Gábor nagyon ügyes, kitalálta!!!!!!!!

:)

Ja, és ugye csináltunk sütit a vendégeknek, T nagy sikerű csokigömbjét...én így a gyerekeket még ne láttam lelkesedni, úgy lesték a mozzanatokat, mint a lukinyúl, és egy szemig kinyalták a tálat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése