csütörtök, február 26

Nem kéne ilyen korán felkelteni....

D. tegnap reggel tök pipa volt, hogy csak 7 előtt 10 perccel keltettem fel, merthogy Ő még játszani akart volna egy kicsit. Megígértem Neki, hogy ma majd már negyed 7kor ott fogok ugrálni az ágya mellett. Természetesen be is tartottam ezen ígéretemet (ropi voltam ahhoz, hogy elalvásra hivatkozva hagyjam őt tovább aludni), becsületére legyen mondva, azonnal ki is pattant az ágyból,  és húzott fel az emeletre. Vittem utána a kakaót, és persze akkor már Katinak is a kávét, meg Gáborka kakaóját is. Meglátja a gyerek a kezemben, hogy 2 pohárnyi kakaót hozok, rögtön kérdezi, hogy Gáborka is felkelt már? Mondom még nem, felkeltsem? Erre diplomatikusan: szerintem nem kellene ilyen korán felkelteni.....


Mér van olyan érzésem, hogy egyedül akart játszani?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése