vasárnap, február 15

Szombati szülinapok

Na, most először a kép (most nagyon büszke vagyok magamra, egyedül feltelepítettem a PhotoScape-t, és még emlékeztem a kezelésére is, pedig évek óta nem használtam, háháhá, ráadásul, közben G itt ugrál mellettem...többiek még alusznak, jó lenne, ha csendesen elvolna, de ez egy dumagép ("Anya, 60-ból száz az mennyi????? - most tényleg? Hogy jut ez eszébe ilyenkor, mikor sakkot játszik a tableten, közben meg a tévében a Frédi-Béni megy?), aztán majd a szöveg, sztem este...
Délre jön értem az Edit, megyünk a cukrászkonferenciára Siófokra, még egy csomó mindent akarok intézni addig...főleg össze kéne pakolni a cuccom, meg beállítani ezt a rühes új laptopot, hogy majd a telóról tudjak vele netezni, ha úgy alakul.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése