kedd, február 10

Kis gyerek kis gond.....

Régen tök nem értettem ezt a mondást, most néha kapiskálom már, esküszöm....
Tegnap reggel vittem a prücsköket, és úgy valami megérzéstől fogva külön rákérdeztem Heninél a oviban, hogy "ugye jön ma a logopédus Gáborkához?" - erre sajnálkozva megrázza a fejét, hogy hát a logopédus eltörte a lábát, nem jön.... Egy pillanat alatt felment a cukrom, ugyanis hónapok óta ígérik, hogy most már lesz logopédus...és nem nem akarom én megoldani, amíg nem muszáj, igen sokat fizetünk havonta, oldódjon már meg ott a dolog...
És itt jön egy kis visszatekintés a blog nélküli időszakra (tudtam én, hogy lesznek ilyenek): Az ovi kezdetben vala nagyon jó. Mikor Dávid suliba készült, akkor már azért voltak gondok, főleg, hogy maguk sem tudták megmondani, hogy most akkor menjen-e D suliba vagy se, mindegy, elvittük a Nevelési Tanácsadóba, ahol is pár órás vizsgálat után az mondták, hogy naná, hogy vigyük, és a gyereknek tök jó a matekhoz való hozzáállása, tehetséges. Na, erről az oviban egy szót sem hallottunk, pedig hát ők vannak vele egész nap.... Mindegy, úgy voltunk vele, hogy G-nek még visszavan 2 év, járjon Ő is ott végig, mert ezen kívül nem nagyon volt baj. De aztán tavaly tavasszal beütött egy baj: az egyik óvónő elég botrányos körülmények közt eltávozott (magával akarta vinni a vezető férjét is, de az inkább maradt...ehh, ez pletyka, hagyjuk), és vitte magával az egyik komplett csoportot az új helyére, emiatt az ovi összlétszáma ettől majdnem a felére esett vissza... na emiatt elmentek még páran a többi csoportból, úgyhogy idén összesen vagy 20 gyerek kezdett az oviban.... ami ugye ne túl jó. Ja, és hát G-nek kellene a logopédus. Év eleje óta ígérik, hogy lesz, de először jött a nem találunk, aztán megint a nem találunk, aztán amikor 3 hete felhívtam a Szilviát (pont betegek voltak a gyerekek, meg a Kati is, úgyhogy jól fel voltam zaklatva, mondom levezetem a feszkót valakin), közölte, hogy 3 hét múlva kezd a logopédus. Én meg örültem, mint majom a farkának.....
Erre jön ez.
Na, napközben úgyis fel kellett hívnom a Benedek anyuját, hogy szombaton akkor vinném Gáborkát a szülinapra (na, ez is jól jött ki, délelőtt 10-től a KacKacban Lara-szülinap Dávidnak, délután 4-től szülinap a Bókayban Benedeknek,, oda meg megy Gáborka.... buli az élet, én mondom), erre pár dolgot mesélt, hogy miért is jöttek el (ja mert ők is eljöttek a Krisztivel együtt) az oviól... Érdekes egy szülinap lesz szombaton, lehet, hogy én agyvérzéssel jövök haza......

Na, mivel most reggel korán van, megyek, hogy mire keltem a kölyköket, nagyjából készen legyek, mert tornanap van, oszt majd lehet, még napközben hozzáteszem a Kriszti-sztorit...aki lelépett az oviból, úgy, hogy miután 2 évig volt a csoport vezetője, el sem köszönt a gyerekektől....

Á, fenét tettem én hozzá bármit napközben :) Meg hát igazából most nem is kéne Krisztáról írni, elméletileg ott lesz szombaton ő is a Benedek-partin, először meghallgatom az ő verzióját is az eljövetelről... Mind a két oldalt ismerni kell ugyebár.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése