szerda, február 25

Logopédus

Valójában én azt hiszem, valahol sajnálni fogom, ha Gáborkának már nem lesz meg ez az édes kis selypegése... Már a múlt héten ment a logopédus csajszi az oviba, és G nagyon lelkes is volt, mondta, hogy tök jót játszottak, és örül, hogy majd a Zsófi (mert így hívják a csajt), megtanítja őt szépen beszélni. Tegnapra megbeszéltük az ovival, hogy én is odamegyek, mire negyed ötkor végeznek a tanulással, leültem pár percre a csajjal, csuda aranyos volt, mondta, hogy tényleg csak a R és a L betű hiányzik. Az L-el kell kezdeni, mert az ugye egyszerűbb, mondta, hogy otthon is hogy gyakoroljunk egy kicsit, hogyan kell kezdeni, jövő héten majd egy könyvet is hoz nekünk... Fiatal a lány, ránézésre nincs még 25, de nagyon lelkes, én meg megfogadtam, hogy én is komolyan veszem a munka rám eső részét... azt hiszem, majd az esti mackózást fogom felhasználni gyakorlásra... az úgyis csábító, hogy már aludni kéne, de van mivel halogatni a dolgot, olyankor rém kommunikatívak szoktak lenni úgyis mind a ketten.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése