szerda, február 11

Régen is bevált....

Most egyedül vagyok itthon a kölykökkel, T Balatonföldváron, valami pályázat-ügyben, majd holnap jönnek együtt Kárival. Prücsköket megen lenyűgöztem a tévé előtti "piknik"kel :)
Ez már évek óta beválik egyrészt ugye arra jó, hogy legyen egy kis zsarolási alap, ha egyedül vagyok velük ("ha nem viselkedtek szépen, akkor este nem lesz piknik!!!"), másrészt még egy előnye van: kb kétszer annyit esznek, mint egyébkor :) Anya ravasz :)
Vettem egy rakat mini-mozarellát, meg kaptak minivirslit, fogpiszkálóra szurkálva lehetett kajálni, meg volt mellé frissen sült vajas zsemle...úgy bekajáltak, hogy már azt hittem, rosszul lesznek... közben persze ment a dumaparti, és most legalább nyugiban nézik bent a mesét... Holnap majd ideteszem a fotót, most bent hagytam az irodában az egeret, így nyűgös lenne szerkesztgetni... de nem felejtem el, mert nagyon cukik voltak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése