péntek, február 27

És akkor képek

... arról, hogy a héten mi is történt az irodában (plusz egy kaja, nyilván).
Először is: bal alsó sarok: átvettük a NaturaVivente webáruházának kiszállítási dolgait. Múlt héten megjöttek a cuccok (hallelúja, már kozmetikumok is vannak), most én csomagolom őket a megrendelőknek. Nem is rossz meló, olyan szép a doboz, amibe a cuccokat kell pakolni, hogy élmény vele dolgozni... még nincs sok megrendelésük, de most majd csinálnak kampányokat, úgyhogy fog ez is menni. Kicsit elvoltam vele, míg a termékeket összehangoltam a webáruházzal (nem stimmelt se cikkszám, se semmi, de most rend van), de hát unatkozni úgyse szeretek.
Aztán meg itt vannak az akkumulátorok is: Ádámmal 2 napig ki se jöttünk a Szabi szobájából (innentől kezdve akku-raktár... tényleg, szerintem nálunk található a világ legszebb akku-raktára, design-tapétával, hatalmas LED tévével...), próbáltuk átláthatóvá tenni a káoszt, hálistennek inkább több, mint kevesebb sikerrel.... azt se gondoltam volna még egy éve, hogy lesz olyan biznic, amihez a vonalkód-olvasót is be kell majd vetni.... Innentől kezdve, ha nagy szar van, mehetek a Tesco-ba is pénztárosnak, profi vagyok már ebben is (persze nem vasárnap.... basszus, jövő httől már nem lesznek nyitva az üzletek vasárnap.... kíváncsi vagyok, ez az okos intézkedés meddig tartja majd magát....)

Ja, és azért ott van egy kép a tegnap esti vacsiról is: gyakorlás Dávid szülinapjának előételére..... a kölyköknél oltári sikere volt a tálalásnak, nagyon imádták, főleg az apjuk által faragott retket, meg tojást... még a végén megérem, hogy csak akkor esznek, ha a kaja fazonírozva van....

1 megjegyzés:

  1. D. és G. már megszokták, hogy a kaja szépen van "fazonirozva".

    VálaszTörlés