hétfő, február 23

Báloztunk

Pénteken jött a Kati (a gyerekek legnagyobb örömére), ugyanis szombatra mi meg voltunk hívva Balatonföldvárra a Klári által bálozni. T egy kicsit szenvedett, nem annyira kedvence az ilyetén elfoglaltság, de rendes volt, nem nagyon mutatta ki. Kati egész reggel szívatta, hogy "érezd majd jól magad", "táncolj sokat" meg ilyenek )
11-kor elindultunk, Klárinál megebédeltünk, én aludtam egy bazárit, majd elmentünk egy kicsit sétálni a Balcsipartra... nagyon jó volt, bár a nyár jöhetne ár...
Este felöltözködtünk, majd elmentünk bálozni. A Klári barátaival ültünk egy asztalnál, Éva is aranyos volt, de engem legjobban a férje szórakoztatott, aki nagyon jó humorú, értelmes pali, sokat mesélt a volt unkájáról: bírósági behajtó volt régen és oltári jó sztorijai voltak (13.kerületben azért ez egy érdekes meló lehetett :) ).
A zenekar isteni volt, sőt az énekes csaj meg az egyik krapek marha jó kis operettműsort adott, egy szavunk nem lehetett. T egy kicsit vacakul volt, valami bujkál benne, fájt a feje, ilyesmi, de hősiesen viselte, még táncoltunk is egy kicsit. Megvártuk a tombolát, ami éjfélkor volt, és nem is tettük rosszul: nyertem egy bort (ehen), egy 5000 Ft-os vásárlási utalványt Csutakékhoz, és az egyik fődíjat, egy 30.000 Ft-os utalványt, mellyel ennyiért lehet enni a Jogarban...hallelúja, úgyis jön Klári szülinapja, majd beszámítjuk :)
Itthon addig Kati tök jól elvolt a kölykökkel, állítólag nem volt velük semmi gond...Mikor hazajöttünk vasárnap, megebédeltünk, aztán D hősiesen viselte, hogy másfél órát matekozzunk...persze számított, hogy T új játék letöltést ígért neki utánára, de én így is büszke voltam rá...ha odafigyel, tök ügyes, csak hát ugye....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése