csütörtök, május 12

Az ígéret szép szó...


Az időjárás előrejelzésekben nem lehet mindig megbízni, de mi azért rendületlenül próbálunk hinni benne… a csalódás most kicsit nagyobb volt, mint általában…

Történt ugyanis, hogy a hét elején még azzal kecsegtettek, hogy oké, hogy vasárnapra szokás szerint beüt a hidegfront, de szombaton még „szinte nyár” lesz. 26-28 fok, nap, meg minden. Mi meg jól meg is beszéltük Cicukával, hogy akkor viszont engedünk meleg vizet a medencébe, a kölkök had örüljenek. Ki is pucoltam a medencét csillivillire (előtte T. kiszedte belőle a benne tartózkodó vendégeket… hat akkora béka lakott abban a kevés (nem több, mint 10 liternyi) vízben, hogy nem is gondoltam volna, hogy elférnek… és nem, nem bántottuk őket, kivittük az összeset a nem messzi térre, és ott engedtük őket szabadon.

Szóval a medence tiszta volt ugyan, ám az idő alávágott a programnak: egész nap fújt a szél… én meg nem mertem megkockáztatni a megfázást, így aztán a pancsiból semmi nem lett… de ugyebár a gyerekeknek megígértem, hogy a medencében fogunk játszani… és a nem megtartott ígéret nem szép dolog… úgyhogy szinte egész nap a medencében játszottak. Mert én szeretem megtartani az ígéreteimet.

1 megjegyzés: