csütörtök, május 26

Jó nap

Ma nagyon jó kis napom volt (ismét, igen), merthogy Cicuka ráért délelőtt, és összehoztuk a belvárosi reggelinket, amit hetek óta tervezünk. Oda mentünk, ahol a lentebb említett fűszereket lehet venni, igen, de már nem írom ki, mer’ az Isten se mossa le rólam, hogy reklámozni akarom, pedig az igazság az, hogy Ő még nem volt ott, és kíváncsi volt, miről áradozom hetek óta. Egyetértett egyébként. Ettünk, vásárolgattunk, majd elmentünk nekem inget venni az egyik ismerősünkhöz (nem reklámozok, név nincs), és miután ez is megvolt, elengedtem dolgozni. Valakinek azt is kell. Én meg elmetróztam az Árkádba, ott találkoztam ugyanis Klárival, aki jött, merthogy holnap van D. és G. évzáró gálája, amit Ő is meg akar nézni. Bejártuk az egész plázét, vettünk jó sok cumót a kölköknek (meg még többet nekem, naná), ebédeltünk (palacsinta, gofri, fagyi….ezt lehet ebédnek hívni? Mindegy, finom volt), még egy kicsit vásároltunk, majd hazajöttünk. Elhoztuk a kölkincéket az oviból, medencéztünk… tudok élni, mi? Ja, beszéltem Bobóval telefonon, és beszámolt róla, hogy Nándesz egyre többet beszél (négy hónappal fiatalabb Gábornál, és már nyomja). Kedvenc mondása: „tudok élni!!!”. Behalok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése