kedd, május 10

Reggeli monológ 1. rész: Itthon

Dávid, mondtam, hogy vedd már le a pizsidet! Gáborkám, ülj nyugodtan mert nem tudlak időre felöltöztetni, és ma Dájínak úszás van. Dávid, nem, nem bugyit veszünk fel, hanem úszógatyát. Nem, nem tudom, hogy a Kitti megy-e úszni ma, vedd azt a gatyát! Gáborkám, ne csórd azt el, az a Dávid zoknija, neked már van a lábadon!!!! Ja, hogy levetted… Dávid, a nadrágodat is fel tudod venni egyedül, hadd mossak már addig fogat! Igeee, mutatoo meik az eheje de váhj eg peecet, mee minden habos hesz!!! Nem, nem köptelek le… mondtam, hogy ne állj olyan közel a kagylóhoz…Gatya rajtad van már? Nézd, a Gábor már teljesen fel van öltözve! Igen, őt én öltöztettem… tudom, szerintem sem igazságos…az élet sem az, kisfiam, mégis jó. Biztos, hogy akarsz autót is vinni? Tudod, hogy abból általában balhé van, mert vagy otthagyjuk, vagy összevesztek rajta a Krisivel/Marcival/ Alexával/Kittivel/Bogival… ki is jár még a csoportba? Ja, a lányok nem autóznak? De veszekedni velük is tudsz… mindegy, szóval melyik autót visszük? Nem, nem kell mindenkinek saját!!! Azt a veszekedést nem nekem kell elsimítani, úgyhogy maximum kettőt viszünk… mert nem fér be a táskámba annyi!!! Akkor hozzad te! Ahha, sejtettem…az oviban is van autó, mi? Csak hozni ne kelljen… inkább bringával jössz. Jó. Mindjárt kész vagyok… Gábor, hol találtad azt a cumisüveget??? És mi van benne??? Jézusom... legalább még folyékony...Na, lássuk csak, úszógatya, papucs, úszósapi, törcsi, fürdőköpeny, alsógatya a táskában, a táska a hátamon, kulcs a nyakamban, Gábor a nyakamban, mehetünk. Futás! Bameg, a Gábor vize… Mehetünk! Oké, megnyomhatod a gombot… igen, mondom, te zárod a kaput, csak csináld már, gyerekem, mert a Gábor 12 kiló, anyának meg fáj a nyaka… nem, most nem jöhet motorral, mert akkor az még plusz 10 perc, és nem tudsz reggelizni… de, igenis éhes vagy, úszás előtt meg depláne enni kell… nem, nem tudom, hogy Kitti megy-e úszni ma… nyomd azt a gombot!!! Na, most verseny az oviig… istenem, de jó, hogy ilyen közel van….

1 megjegyzés: