péntek, július 15

Lájkok és köszönömök

Na, tegnap éjfélkor lezárult a lájkgyűjtögetés… nagyon jó buli volt, ez tény, de most azt mondom, hogy soha többet… naná, mit is mondhatnék? Nem nagyon szeretek szívességeket kérni, bár hála istennek, az elmúlt pár évben rájöttem, hogy ugye néma gyereknek az anyja se érti a szavát, úgyhogy leesett, hogy igenis kinyitom a számat, amikor szükségem van valamire, és akkor a saját életemet könnyítem meg... Legyen szó akár a „hogy jutok el valahova” kérdésről, amiben már elég rutinos vagyok, szívfájdalom nélkül megkérem például D. kis csoporttársának anyukáit, hogy ha úgyis ugyanaz az úti célunk (valamely kis csoporttárs szülinapja mondjuk), akkor hadd csapódjunk hozzájuk (és soha,egyetlenegyszer sem ütköztem visszautasításba, sőt, Bogianyuék rendszeresen szállítanak minket, és mondták többször is, hogy igenis, szóljak… ettől függetlenül lassan újra neki kéne állni vezetni), vagy akár arról, hogy hogyan gyűjtsem össze a gyerek Spáros könyvébe a matricákat (az egyik eladólány a boltban például 60, nekünk nem meglévő számú matricát nyomott a kezembe a minap, ezúton is köszönöm Neki (bár tudom, hogy nem netezik, de majd elmesélem Neki, hogy még nyilvános- köszönet is járt érte)), vagy épp a lájkokról…

Kinyitottam a szám, illetőleg a levelesládámat, és levelet küldtem minden ismerősömnek… és láss csodát, nyomták a lájkokat rendesen…

Ez mondjuk az ötbe bejutáshoz kevés lett volna, de az ember néha onnan kap komoly segítséget, ahonnan a legkevésbé várná… akikre gondolok, tudják, hogy róluk van szó, és szerintem ők olvasnak is, úgyhogy: nagyon-nagyon szépen köszönöm fiúk-lányok a segítséget!!!!! Veletek elértem, hogy legalább tényleg megpróbálhatok valamit, konkrétan lezsűriztetni az általam kiötlött cuccot…

Nem mondom, hogy most nem lesz bennem izgalom, hogy hogyan tovább, ráadásul a döntő napján utazunk Törökországba, de valami majdcsak lesz… a cél, az megvan. És még csak nem is negyedik-ötödik, hanem harmadik helyen jutottam be, néhány ember elég kemény munkájának köszönhetően… KÖSZÖNÖM!!!!

Ps: ha valakinek bármikor-bárhol lájkra lenne szüksége… szóljon!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése