kedd, január 10

Krupp... hosszú idő után először, de most is kimaradhatott volna...


Mert persze mikor üssön be a gebasz, ha nem akkor, amikor az ember tök jól érzi magát…
A nagyon jó hétvége után jött a nagyon rossz hétkezdet… hétfő reggel. D. már éjjel átcuccolt hozzánk, én viszonylag korán keltem, ő még maradt az apjához bújva, G. húzta a lóbőrt. Mikor mentem be, hogy most már ébresztem Gáborkát, aszongya T, hogy az előbb mintha G. nagyon csúnyán köhögött volna… mondom nem hallottam semmit, pont klotyón voltam… de mire kimondtam, már én is hallottam: G. elköhintette magát, de olyan csúnyán, hogy tudtam, hosszú idő után megen’ jön a krupp… hallali. Úgyhogy rögtön mondtam is, hogy oké, ovi neki lefújva, D-t elvittem, hazarohantam, és látom, hogy G. játszik. Jókedvű, vidám, köhögés nincs. Mondom nem veszem ezt be, délelőtt irány a közeli sószoba. El is mentünk, persze pechünk volt, mert épp valami technikai zűr miatt nem volt nyitva, de legalább egész délelőtt friss, hideg levegőn volt a gyerek… ami ugye ilyenkor a lehető legjobb.Délután jött a doki, megnézte G-t, mondta, hogy se a torka, se a füle nincs begyulladva, valszeg ez valami vírus, ami nála rögtön a kruppot hozza ki. Kurvajó.  Este hatig egy köhintés el nem hangzott már… épp kezdtem megnyugodni, amikor rákezdte… Jaj. Fél éjjel a nyitott ablaknál ültem vele a szobájában… beburkolóztunk takarókba, félig lógva aludt az ölemben, én meg hallgattam, hogy vajon kap-e még levegőt… vidám volt, nem mondom…
Tegnap, miután egy telefonnal meggyőződtem róla, hogy már nyitva van a sószobás játszóház, elmentünk kúrálódni. G. tök jól érezte magát, túrta a sót, csúszdázott, halál élvezte az egészet… de estére megint sokat romlott a helyzet, kénytelen voltam bevetni a Rectodeltet is… és megint jött a nyitott ablak, a gyerek overálban-sálban-sapkában altatása, és a mellette fekvés a földön („Anyucikám itt majad velem…”-naná).
Remélem, mára legalább majd a rohamok csillapodnak… én nem bánom, ha itthon van betegen, csak ne fuldokoljon, mert attól rövid úton kikészülök (ő is, gondolom…).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése