péntek, január 27

Pihi


Tegnap délelőtt befutott Kati (Klári csak ma jött, mert tegnapra még be volt jelentkezve valami vizsgálatra), úgyhogy a gyerekeknek volt nagy öröm, amikor Ő ment értük az oviba… nem is volt velük semmi gondom egész este! Mi meg T-vel jól összekaptuk magunkat reggel, és felkerekedtünk. T a sárvári Spirit hotelben foglalt le egy szobát, ott fogunk három napig henteregni. Elég hosszú volt az út, de olyan jól elvoltunk, hogy még… vittem magammal pár musical Cd-t, azokat hallgattuk, meg dumáltunk… meg is beszéltük, hogy ez az év a kényeztetés éve is lesz, igenis, többször is el fogunk menni valahova pár napra… meg is terveztük, hogy a következő majd Párizs lesz a március 15-ei hosszú hétvégén. Úgy legyen, ámen.
Szóval odaértünk kettőre a Spiritbe, elfoglaltuk a szobát (olyat szobát kértünk,ahol a szobában van pezsgőfürdőkád is… ha már lúd, ugye…), és negyed órán belül már a welness-részlegben voltunk… hátkéremszépen. Sok szép helyen jártunk már, de azért ez nagyon ott van. A medencék melletti pihi-részlegen nem ám csak sima nyugágyak…neeeem…. Franciaágyak! Selyempárnával! Elfüggönyözhetőek! Puhák! Megláttam, és mondtam is T-nek, hogy na, ez az a hely, ahol én fél óra múlva akkorát fogok aludni, mint a ház. Így is tettem. Pancsiztunk egy nagyot, gyakorlatilag az összes medencét kipróbáltuk, majd én hanyatt vágtam magam az egyik dupla ágyon, és két órán keresztül azt sem tudtam, hol vagyok. És úgy nagyjából ebben a szellemben óhajtom majd tölteni a még hátralévő másfél napot is…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése