hétfő, május 5

A hálószoba színe...

Tegnap megint a velneszben „szenvedtünk”! Apa úszott velem egy csomót, meg szokás szerint megvolt a játszótér kör is, de volt újdonság is: kiderült, hogy a dísztóban kacsák is laknak, és Apával együtt etettük Őket. Csuda aranyosak voltak, csapkodtak a szárnyukkal cefetül, hogy mielőbb odaérjenek a kétszersült-darabokhoz. Mivel nagyon szép idő volt, nem is nagyon siettünk haza, és a délutáni alvást is ott ejtettem meg: a macimat figyelőre állítottam a fenyők felé (valakinek őrködni is kell), és bedobtam a szunyát. Anya mesélte, hogy mindenki csak mosolygott, aki elment mellettem, mert valóban aranyosan aludtam… Pihi után meg megint belevetettük magunkat a hedonizmusba, egész késő délutánig. Aztán hazamentünk a Mamáékhoz, majd kicsit később Anyáék szokás szerint célbavették Pestet, hogy ellenőrizzék a haladást… Anya két hét könyörgés után megvehette az áhított színt a hálószobába, és a festők direkt gyorsan fel is festették, hogy Anya lefotózhassa, és ma este, amikor jött vissza, meg is mutatta… Én elég érdekesen néztem, és azon törtem az agyam, hogy nagyon remélem, hogy azt az ígéretét betartja, hogy az én szobámat most nem kezdi el felújítgatni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése