péntek, október 10

Fürdés reggel

Ma egy kicsit rendhagyó módon kezdtem a napot: az ugyanis eléggé megszokott, hogy Apa lefürdik munkába indulás előtt, van, hogy a kádban is reggelizik, de ma nem a szendvicsét vitte magával, hanem engem!!! Ez úgy történt, hogy amikor elkezdte engedni magának a fürdővizet, akkor én, ruha ide vagy oda, egyszerűen felmásztam a kád oldalára, és már majdnem beértem a vízbe, amikor visszarángattak. Aztán Anya meg Apa egymásra nézett, megvonták a vállukat, és mondták, hogy „hát, végül is miért ne?”. Így adódott, hogy a reggel egy jó nagy játékkal kezdődött. Nagyon szeretek Apával pancsizni, bár az nagyon vicces, ahogy Anya meg közben próbál olyan képeket csinálni rólunk, ami „publikus” lehet. Azért most azt hiszem, ez sikerült neki… majd kiderül, hogy Apa megvétózza-e…

A mai napból említésre méltó lehet még az ebéd: íme az „előtte-utána” képekkel dokumentált kajálás: Anya a kedvencemet csinálta, paradicsomos fasírtot tésztával. Ennek a kajának nem csak az íze jó, hanem az is jó benne, hogy nagyon frankón lehet vele gyakorolni a villázást… bár, az igaz, hogy a villát előbb-utóbb megunom, és kézzel folytatom, különben az életben nem laknék jól, de hát azért ennél nagyobb baj sose legyen…

És íme a mai nap család által megszavazott díjnyertes képe: én az új fürdőlepedőmmel…ez még szerintem is jól sikerült kis kép!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése