csütörtök, október 2

Gyerek nélkül (második rész)

Hát telnek ám napok, már négy napja vagyunk csak kettesben. Nem mondom, hogy nagyon unatkoznék, kiválogattam Töki ruhái közül azokat, amiket kinőtt, összeszedtem azokat, amiket Dorcitól kaptunk kölcsön (Balázska sokkal nagyobb termetű, így rengeteg ruhát kapunk tőlük folyamatosan, összejött négy nagy szatyornyi. Én is csak néztem, hogy milyen sok volt, amit nem kellett megvenni…jó ez nekünk nagyon, bár folyamatos lelkiismeret furdalásom van, ha egy majdnem újonnan kapott ruhán találok egy foltot, ami tuti nálunk került rá, addig mosom clorox kímélővel, amíg ki nem jön). Szerdán megcsináltam Tündi tanácsára a játszósarkot a gyereknek, lepakoltam a nappaliból a DVDket, meg a könyveket a sarokban levő polcról, kipakoltam az eddig járókában tárolt játékokat, leterítettem a Vaterán lőtt új zsiris szőnyeget… olyan kis kuckós lett, nekem nagyon tetszik, remélem, a gyerek is értékelni fogja. Ma meg elmentem Dorciékhoz, mivel vettek egy új házat Leányfalun, és már kíváncsi voltam nagyon. Hát, gyönyörű, a környék is, meg a ház is, nem is csoda, hogy szeretnek ott lakni. Jó kis kirándulás volt, majdnem 2 óráig tartott az út, de megérte. Kicsit Balázzsal babázhattam is meg szedtem a kertben egy csomó üres csigaházat, meg legalább kicsit kipletyiztük magunkat Dorcival. Közben a mellékelt képek tanúsága szerint Földváron is zajlott az élet, Dávid folyamatosan lefoglalta Klárit is, meg Katit is, mentek sétálni, sőt, még a focipályát is kipróbálták. Szerintem egyiküknek sincsenek alvászavarai!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése