péntek, február 13

Valentin

No, szerda délután hazajöttem, a babeckát otthagytam egy kicsit a nagyszülők nagy örömére, gondoltam éljék ki egy kicsit magukat. Csütörtökön elmaradt az angol, így legalább befestettem a hajam, szoliztam, meg ilyesmi, aztán találkoztam a Tamással a városban, hogy kicsit „Valentinozzunk”. Megnéztük a Valami Amerika 2. részét, ami nagyon nagyon jó volt, de az este csúcsa a vacsi volt. Nem csak azért, mert hosszú idő után először mentünk étterembe, hanem azért is, mert tán a legjobb éttermi élményünk volt…Egy Bábel nevű helyre mentünk, a kaják gyönyörűek voltak, különlegesek, a pincérek kedvesek, szóval, nagyon ott volt! Egyébként meg tök olyan volt, mintha megint randiztunk volna…

Jól éreztük magunkat nagyon!

Ma voltam védőnőnél délelőtt, aztán délután leugrottunk Ballószögre a babeckáért, így estére már komplette itthon volt a család!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése