vasárnap, február 22

Hétvége


Péntek reggel a Zsófi hazautazott, merthogy megkapták a szolgálati lakásukat, és mielőtt még nekiállnának költözködni, meg babaszbát csinálni, meg ilyesmi, még azelőtt a Fecó szüleihez is el akartak látogatni. Mi nem mentünk sehova hétvégén, ha csak a játszóteret nem számítjuk…együtt kisétáltunk, mondván, hogy milyen kis kellemes idő van… de aztán elég hamar átfagytunk, mondjuk, ez az ökörködésben nem akadályozott meg minket. A csúcs Apa volt, ahogy prezentálta, hogy hogyan kell használni a játékokat. Jót röhögtünk, nem mondom, bár én irigy is voltam, mert spec én ehez még kicsi vagyok, úgyhogy nekem még így se menne…Anya is megpróbálta, és most utólag nagy a szája, hogy Neki mennyivel jobban ment, nincs az ellenkezőjére bizonyíték, mivel a fényképezőt nem adta ki a kezéből…

Egyebekben egész hétvégén pihentünk, ja, és Anya sütött egy sütit, ami nagyon fini lett, nekem az áofnya ízlett a legjobban a szószából, még mondtam is, hogy „áfofa”…lassan azért csak nekiállok beszélni…Ja, a sütivel még a Klári nagyit is meg tudtuk kínálni, ugyanis délelőtt megérkezett, merthogy most este mennek Anyával színházba, megnézik az Operettgálát, úgyhogy Apa meg én férfias estét tartunk…be is fejezem most a dumálást, megyek, csapunk egy nagy pancsit, most nincs itthon Anya, hogy 2 percenként elborult arccal berohanjon a felmosófával…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése