kedd, február 10

Ballószögön

Azt nem is mondtam, hogy vasárnap Anya meg Zsófi elmentek egy bababörzére, és Anya vett nekem egy vízszínező polipot ajándékba. Nagyon jópofa cucc, a hasába valami színes tabit kell tenni, és akkor megszínezi az ember körül a fürdővizet. Ezt még rögtön vasárnap este ki is próbáltuk, közvetlenül azután, hogy Anyát megvígasztaltuk, ugyanis a vásáron látott egy 56-os méretű bodyt, és hirtelen sokkot kapott, mert meglepődve konstatálta, hogy egy cseppet sem emlékszik arra, hogy egy újszülött milyen picike, és hogy mit is fog ő vele kezdeni, meg izé…még a Zsófi vígasztalgatta, pedig Ő az elsőt várja, ráadásul Anyát hívta az első pár napra segítségül…lehet, hogy ebből valami nagyon vicces dolog fog kisülni?

Na, szóval, vasárnap este Apa hazautazott, mi meg itt maradtunk a Nagyiéknál. Tegnap a Mamának meg a Papának dolga volt a városban, így hogy ne legyünk egyedül Anyával, Zsófi beugrott egy kicsit munka után. Kisétáltunk elé a buszhoz, meg elmentünk a boltba, meg ilyes, és mire hazaértünk, eléggé átázott a pelusom, így teljesen le kellett vetköztetni. Én eközben elcsórtam Zsófi láncát, a nyakamba akasztottam, és úgy rohangáltam a lakásban, egy szál láncban, és egy szál kukiban…Anyáék betegre röhögték magukat, csak sajna fotót nem tudok mellékelni, mert egyik sem publikus…

Egyébiránt nagyon jól érezzük itt magunkat Ballószögön, nagyon sokat kajálunk a Papával, érdekes módon itt valahogy több húst eszem…a jó példa ragadós, talán amiatt? J

Ma egyébként volt itt látogatóban a Pedró, aki a Papáék egyik régi ismerőse. Nekem rögtön szimpatikus volt, merthogy hozott ajiba egy tálcányi olyan tojást, amit ő maga termesztett

termelt, és mindegyiknek 2 sárgája van! Mikor elindult haza, én rögtön megkértem a Papát, hogy süssünk 2 sárgájás rántottát…nyami…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése