kedd, június 16

Borul


Jah , azt nem is mondtam, hogy tegnap délután megpróbáltuk kisikálni a tavalyi bálnamedencémet. Illetve kisikálni sikerült is, először magát a Bálnát tisztítottuk meg a tél folyamán ráragadt szutyitól, felfújtuk, megcsodáltuk, majd újult erővel (meg körömkefével és súrolószerrel) szépen körbesikáltuk a medencerészt is… majd amikor fel akartuk fújni, jól pofára estünk, ugyanis az meg lyukasnak bizonyult. Tiszta volt, ragyogott, de ez nem dobott fel minket (megmondom a tutit, főleg Anya volt mérges, pedig higgyétek el, tényleg nem egyedül súrolt! Én is csináltam becsülettel!). Addig morgott (meg kiabált és csapkodott), amíg Apa meg nem ígérte Neki, hogy holnap kicsit később megy be dolgozni, és előtte elugrunk venni egy újat… így aztán ma felkelés és reggeli után neki is vágtunk. Nem volt egyszerű a beszerzés, mert az Auchanban, ahova először mentünk, effektíve nem volt normális medence (ellenben én kaptam 3 kisautót, pedig nem is nagyon hisztiztem), a Decatlonban semmilyen nem volt, így a Teszkóban vettük meg az idei pancsolót. Semmi különös, sima kék, de van hozzá csúszda, és ennél több asszem nem is kell…na jó, persze, tudom én is, kell bele víz is.

Miután hazavittük, már majdnem ebédidő volt, így csak félreraktuk, Apa elmehetett végre dolgozni, mi még sétáltunk egyet Anyával, Majd ebédeltünk, aludtunk egyet, aztán kimentünk a kertbe, és együtt felfújtuk a medencét…nagyon nagy kár, hogy addigra megint úgy beborult az ég, hogy arra már reményem sem maradhatott, hogy vizet is kapok bele… Mostanában ugyanis ezt csinálja az idő: mintha ősz volna… Kicsit süt a nap, majd sokáig borult az ég…meg a kedvünk emiatt… De a medence csúszdáját kipróbálhattam víz nélkül is, és hemperegni is lehetett Apával a fűben…

Ja, és ma kaptunk egy ritkaságnak számító levelet: múltkor meg akarták bírságolni Apát, merthogy rossz helyen parkolt… erre Apa bepöccent, és írt egy levelet, mire most megjött a válasz: a parkolócég visszavonta a feljelentést! Apa meg ezt személyes győzelemnek könyvelte el, így a levél bevonult a családi emlékalbumba…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése