hétfő, június 15

Itthon vagyok


Nos, nagyon hamar elment az az egy hét, amit a mamáéknál töltöttem. Tegnap jöttek értem Anyáék, illetve ez így nem pontos, mert sokat nem kellett jönniük, lévén én a Papával jöttem fel Ballószögről Pestre, merthogy a Lilikééknél nagy családi találkozó volt, amiről remélhetőleg még fog fényképes beszámoló is készülni, csak mivel Anya nem igazán volt használható állapotban, Ő nem készített képet, így el kell még koldulnia Tomitól az általa elkészítetteket. (Még jó, hogy nem voltam használható…ugyebár előtte nap volt az érettségi találkozóm, ami brutál jól sikerült, és hajnali egyig kitartott a „kemény mag”, és csak fél háromkor kerültem ágyba, fél hétkor meg már keltem, mert mentem Földvárra busszal, onnan Tamással együtt Pestre a családi talira, a gyerekért, ugye, kicsit addigra már érthető, hogy romos voltam…tegyük hozzá, hogy a nyolcadik hónap derekán járunk…).
Ma már délelőtt mentem oviba is, aminek nagyon örültem, mert azért az ovi is hiányzott egy kicsit, aztán délután alaposan kihasználtuk a jó időt: végre rendeltetésszerűen használhattam a medencét. Kicsit ugyan hideg volt a víz, de egy igazi úszót sem ez nem térít el a szándékától, sem az, hogy esetleg kicsit szépséghibás szemüveget talál csak hamarjában…!!!

1 megjegyzés: