szombat, június 6

Megyek Ballószögre


No, reggel felkeltünk, és gyorsan elindultunk Ballószögre. Azért kellett gyorsan menni, merthogy Apa és Anya csak egy korai ebédre tudott ott maradni, mert Apának
a., fél négyre mennie kellett dolgozni
b., aludni is akart még egyet, bár Ő nagyon ritkán aluszik délután
c., KEZDŐDÖTT 12.20KOR A FORMA-1 EDZÉS!

Úgy igazán az „a” pont volt publikus, a másik kettő az nem hangzott volna olyan szépen, ha meg kell indokolni, hogy miért vannak olyan keveset a Mamáéknál… Na, nem mintha a Papa vagy a Mama olyan nagyon bánta volna, hogy nincsenek ott, mert ha ott vannak, akkor még képesek, és mindenbe beleszólnak, hogy mit hogy csináljanak velem, pedig Ők azt pontosan tudják. Bár a mellékelt kép készülténél még ott voltak, amikor is én sima tésztát akartam enni… ettem is…rögtön a tálból… ezt otthon nem szabad például…elég helytelenül, teszem hozzá… Így valahogy jobb az íze…
Ami miatt Anya még szívesen maradt volna, az a Botond volt, aki szintén eljött a Zsófival és a Fecóval persze, és Anya meg is ragadta az alkalmat, és Ő etette meg cumiból Botit… meg kell mondjam őszintén, nem nagyon örültem a látványnak, hogy Anya egy másik babecet dajkál, de hát istenem…

Én még annyit tennék hozzá, hogy a Zsófi tök édi volt, ahogy gyakorlatilag helyben futott mellettem, amíg etettem a Botit, néha mondta, hogy engedjek neki egy kis levegőt, meg ilyenek… alig tudtam meggyőzni, hogy már etettem kisbabát, és annak se lett baja. Na, aztán amikor azt látta, hogy a Tamás büfiztet! Húha! Látszott az arcán a belső vívódás, hogy legszívesebben azonnal kikapná a gyereket a kezéből, másrészt ugye Ő udvarias és türelmes emberke, nem tesz ilyet… Vívódott kegyetlenül :) Tök ari volt :)
Szóval mi meg hazajöttünk, edzést néztünk, aztán aludtunk, aztán Tamás a holnapi napra való tekintettel elment kicsit dolgozni, én meg csak hallgattam, hogy mekkora csend tud itthon lenni, ha egyedül vagyok… a kutya is csak feküdt a házában, mint aki még mindig nincs teljesen magánál, úgyhogy aztán Jóbarátok nézésébe fojtottam a délutánt. Azé’ nem volt ám rossz…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése