vasárnap, június 26

Alexa szülinapja


Ma délelőtt szülinapra voltunk ugye hivatalosak Dájíval, méghozzá Alexáékhoz. Nagyon jól sikerült kis buli lett, mondjuk a háziak meg is tettek mindent az ügy érdekében, volt felfújható ugrálóvár, hinta, rengeteg játék a kertben, az emeleten hatalmas játszószoba (jó, ez nem a mi kedvünkért, állandó része a háznak, irigy is voltam kicsit), üccsi, torta, tonnaszám minipizza- bár ez utóbbit nagyobbrészt a felnőttek pusztították, a gyerekeknek nem nagyon volt idejük enni…

Hivatalosan tízkor kezdődött a buli, értünk Bogiék jöttek negyed tízre, úgyhogy pontosan érkeztünk, majd sorban megérkeztek a többiek is, ajándékátadás, majd játék kötetlenül.

Én spec. még egy bábelőadást is kaptam, Csani előadta nekem a két oroszlán és a róka című, általa kitalált mesét, bár nem volt hosszú, mivel szegénynek csak két keze volt, úgyhogy amikor a rókának is színre kellett volna lépnie, akkor félbe szakadt az előadás, mert senkin nem vállalta a róka szerepét… én meg ugye egyszerre nem tudtam néző és róka is lenni egy személyben…

A buli fénypontja természetesen a torta volt, és nem főként a torta persze, hanem a hozzá tartozó tűzijáték, amit mindenki megpróbált elfújni… igen, próbáltuk őket először meggyőzni, hogy nem lehet, de aztán inkább már biztattuk őket, olyan aranyosan versenyeztek, hogy kinek sikerül…

Először úgy volt, hogy délig tart a buli, de aztán persze nem lehetett őket elrángatni, csak fél kettő után valamikor, úgyhogy így esett, hogy T. előbb ért haza a saját bulijából, mint mi a miénkből…

Dájínak így a délutáni alvás persze kimaradt, mer5t itthon meg inkább már az apjával nézte a F1 futamot, de legalább este nem volt gond az alvással.

Anyu meg nem is ment ma haza, merthogy holnap pár napos továbbképzésre utazik, reggel majd T. viszi be a városba…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése