csütörtök, június 2

Rövid főzős


Tegnap ismét főzni voltam. Igen, tudom, nemrég voltam kétszer egymás után, de most is közel esik egymáshoz az aktuális havi két alkalom, és mindkettő itt van a hónap elején, merthogy nem voltam benne biztos, hogy hogy is fog alakulni a havi program, és inkább a hónap elején választottam két jó kis estet. Most nem írok hosszan, mert már többen megjegyezték, hogy lassan több a kaja-téma, mint a gyerek-téma, csak fotót teszek egy párat, azok úgyis magukért beszélnek… és röviden: minden finom volt. Minden NAGYON finom volt. Hétfőn meg megyek epres-desszertesre… nyamm.

3 megjegyzés:

  1. csak szólj ki piszkált a kaja téma miatt... Gyerekem van dögivel... témám is... ilyen kajaestekre viszont garantáltan nem jutok el...

    Tehát...

    ha nem leszel bővebb leiratkozom :)))

    S.

    VálaszTörlés
  2. Értettem!!! :)))
    Az epres estés beszámolónál mesélek még erről is...így megmaradsz rajongómnak? :))))

    VálaszTörlés