szombat, december 3

Bajban volnék...


Tegnap délután nagyon örültem, hogy a GYIVInek nincs ahhoz joga (ha ez egy kicsit is politizálós blog lenne, akkor hozzátenném, hogy MÉG…. mer ugye ki tuggya, kinek mihez lesz holnap joga), hogy kisgyerekes családokra hirtelen rátörjék az ajtót, mondván, hogy csak leellenőrzik, hogyhogy bánnak ott a kiskorúakkal, és ha nem tetszik nekik valami, akkor rögtön intézkednek…
mert ha ez a joguk megvolna, és pont tegnap jutott volna eszükbe felénk csámborogni, akkor én most kimondottan rosszul jártam volna. Ugyanis arra nyitottak volna be a jóemberek, hogy az anya (tehát én) a nyakukra kötött pórázon vezetgeti a kölkeit. Nem tudom, adott szituban mennyit szépített volna a dolgon, hogy mindkét póráz fürdőköpeny-övből készült, és egyik sem szárítókötélből, sőt, az egyik kimondottan nagyon puha, és rózsaszín….

Szerintetek egy 4 és 2,5 éves érdemben tudna érvelni azzal, hogy az kimondottan az ő kérésükre tettem???

Én meg csak habognék, és mondanám, hogy igen, uraim, jól látják, valóban négykézláb mászatom a gyerekeket fel-alá a folyosón a nyakukra kötött kötélen fogva… de értsék meg, macskásat játszunk…és higgyék el, az előbb még lelkesen nyávogtak is….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése