szombat, december 10

Molekulás- ahogy D. mondja


Csak hogy látszódjék, hogy nem volt hiábavaló a hétfő esti főzőest: T. újra előkapta az itthon fellelhető molekuláris kajákhoz való porokat (még tavaly vett nekem egy egész kis készletet, de mivel én valahogy nem boldogultam vele (konkrétan valamiért még egy adag gyümölcskaviárt sem tudtam előállítani, pedig istenbizony keményen próbálkoztam… mai napig nem tudom, mi volt a baj, de három nap után elrekkentettem az egész miskulanciát a fenébe), és míg én az emeleten tettem-vettem egész nap, a Kati meg a gyerekeket gardírozta, addig Ő vacsira csinált extra előételt, és desszertet. Rákocskák hal-alaplé spagettivel és tengeri habnak álcázott ecetes öntettel, és aranyfényű tiramisu-golyócskákkal….. nemsemmi látvány volt, elhihetitek…. na, majd egyszer most már csak lesz egy olyan fényképezőm, amivel használható képeket tudok készíteni, addig érjétek be ezekkel a telefonos-képekkel, és képzeljétek el azt, ami nem látszik jól…. Mindenesetre na…. bücke vagyok a férjemre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése