vasárnap, december 18

Mostan színes tésztákról álmodom... bocs.

Mindenki gőzerővel készül a karácsonyra… így én kevésbé. Szinte minden időmet lefoglalja most az áruház, de gondoltam, hogy azért ha már a macaron-készítő tanfolyam megvolt, legalább ezt az egy dolgot tegyem már hozzá a készülődéshez -megmondom őszintén, hogy most egy adag mézeskalács sem készült pl, amit azért össze szoktam hozni… mondjuk őszintén, és tiszta szívből utálom a mézeskalácsot, de a gyerekek miatt (meg az illata miatt) általában megerőltetem magam. Most nem fért bele, még erőltetve se… meg hát ha már valamit készítek, akkor az legyen olyan, aminek valaki nagyon fog örülni…remélhetőleg. A macaron T. nagy kedvence, én ugye nem ugrálok érte annyira, mint tudjuk, de tényleg már vagy egy éve könyörög, hogy hát legalább próbáljam meg. Oké, ezen ne múljék… legyen neki is karácsonya, ugyebár. Hehe.( Szegénynek úgyis elég húzósak a napjai mostanság… mivel tényleg egész nap dolgozom, meg általában este is, a vacsikésztés és mosogatás is rá marad… becsületére legyen mondva, nem panaszkodik, örül a sikeremnek).
Szóval nekiláttam, és rögtön három féle színű macaronnal indítottam. A készekről is lesz majd fotó, de egyenlőre itten vannak a tészták, mert annyira tetszett így is a színük… Aztán hogy majd mi lesz belőlük…

És akkor lássuk az előzetes karácsonyi –ünnepi menetrendet: Klári kitalálta, hogy hát ugye a gyerekeknek 20-án este lesz a karácsonyi gálája. Ő arra jól eljön, majd másnap T. vigye le őket a Balcsira- márhogy őt és a két gyereket, ott lesz addigra Kati is, és akkor ők ott majd jól ellesznek. És akkor majd csak 24-én estére hozza őket haza. Mondtam neki, hogy sok jó ötlete volt már, de ez asszem mindent visz.
Így ugyanis:
-    megússzuk a 24-i nagy dilemmát: hova, és mennyi időre vigyük el sétálni(játszani,nemtommicsinálni) a gyerekeket ahhoz, hogy a fa időben és titokban elkészülhessen
-    lesz idő főzni (már amennyire nagy főzőcskézést tervezek idénre
-    lesz idő csomagolni (na, ajándék az van nekik dögivel… köztük ott van G. járgánya, ami egy 150*80*100-as dobozban van kb, de szeretném, ha csomagformája lenne a végére… T vett vagy 30 tekercs papírt, valahogy csak megoldom
-    netán szentestére ki leszek sminkelve, és még a hajam is rendben lesz…

Sőt, bónuszként esetleg T.vel kettesben eljutunk mondjuk a karácsonyi vásárba is… vagy nézünk filmeket, vagy valami… Éljen. Na, megyek dógozni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése