péntek, december 23

Készülődés

Na, tegnapelőtt reggel T összepakolta a kölköket, meg Klárit, és elindultak a Balaton felé. Előzetes megbeszélések szerint 24-én délután fognak befutni, így aztán most van idő egy kis lihegésre. Én ennek fényében gyorsan megcsináltam még pár csomagot, majd kora délután elmentem a Köki terminálba, véglegeztem a gyerekek ajándékát (utolsó előtti pillanatban, naná), taliztam T-vel, aki időközben visszaért Pestre, bepakoltuk a cuccokat a kocsiba, majd elmentem Ildi barátnőmmel (D csoporttársának, Maximnak az anyuja) egy kis laza vacsira a Baldaszti’s grand-ba. Nem mondom, hogy nem esett jól egy kis lazítás az elmúlt napok hajtása után…
Tegnap aztán reggel elmentünk fát venni, aztán én a változatosság kedvéért csomagoltam kicsit (most ajándékokat), T. meg még elment beszerezni pár dolgot,  majd délutánra bementem a céghez, ahol megtartottuk a kis karácsonyi partinkat… nagyon jó volt, csak este hétre értünk haza T-vel.
Ma reggel T. újabb beszerzőtúrára indult (basszus, mindenki ennyit vásárol kari előt???), én meg feldíszítettem a fát… olyan fura volt, közben jöttem csak rá, hogy még soha nem díszítettem fát egyedül… de nagyon élveztem, komolyan… csuda szép lett…

Délután elmentünk egy kicsit tüntetni (mit csinál egy magyar ember kari előtt egy nappal, nem? Hát tüntet… tök jó…), majd kimentünk a karácsonyi vásárba. Sokan voltak ugyan, de nem volt vállalhatatlan a tömeg, jól éreztük magunkat… aztán hazajöttünk, és készülünk a holnapra. 10 körül majd T. elindul a Balcsira a népekért, én még majd összetakarítok, megcsinálom a vacsit, odakészítem az ajikat, eceterera, hogy mire megjönnek, minden teljesen komplett legyen…. remélem, mindenki örülni fog mindennek, és kivételesen senki nem lesz beteg…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése