hétfő, december 5

Por alakú zsír...


A hétvége nagy része nekem melóval telt… Tudom, hogy jön a karácsony, de azért ekkora érdeklődésre nem számítottam, és meg kell mondjam, kicsit nehezen érem magam utol. Pénteken már csúszásba kerültem, merthogy napközben nem dolgoztam egy szemet sem, mert Cicuka meglepett azzal, hogy megvan az automatikus számlázóprogram, menjek be vele a céghez, és ott majd a Maci (kolléga, termete belőhető) rátelepíti gyorsan a gépemre a cuccot, és az Anett meg megmutatja, hogy hogy is műkszik a dolog, gyorsan megtanulom, és délre már haza is érhetek, dolgozhatok boldogan estig, nyomathatom a számlákat…
Igenám, de hiába vagyok én viszonylag értelmes, és hiába használta Anett a program előző verzióját már jóideje, ha a frissített verzióban nem minden ugyanúgy van, és a kezelési leírásban a 68. oldalon kezdődik az a rész, hogy aszongya: egyszerű számlák készítése az XY számlázóprogrammal… szívtunk egy kicsit, ez a lényeg, így négyre keveredtem haza. Ekkor még volt egy gyors megbeszélésem valakivel, akivel esetleg majd lehet együtt dolgozni a későbbiekben, ötre meg rohantam a kölkökért, summa-summárum a nap elment, én meg megcsúsztam a melóval. Hétvégén próbáltam magam utolérni, de a vásárlók is belehúztak, és lehagytak, meg hát a családdal itthon nem haladok olyan gyorsan. Nem baj, mondom, majd hétfőn. Így hát ma délelőtt hajtottam, mint a güzü, estére rendben is lettem volna, ha…
Mert persze ha az mindig van. Az eredeti terv szerint délután négyre kész lettem volna mindennel, közben háromra ígérte magát Kati és Klári bébiszitterkedni, merthogy estére programom volt, mégpedig főzősuli, T-vel együtt (igen, a gyerek után most a férjet is elviszem egy körre ,ugyanis Ő is Viktor nagy rajongója, és megbeszéltük, hogy a molekuláris-gasztro estre eljön velem). Délben még beszéltem is a „lányokkal”, hogy ráérnek ideérni, vásárolgassanak nyugodtan, itt minden oké…. majd amikor fél kettőkor hívtak az oviból, hogy D hányt, G-nek meg hőemelkedése van, akkor visítva hívtam őket újra, hogy a vásárlást kicsit vegyék rövidebbre, és siessenek… Elhoztam a két gyereket, persze meló felejtős onnantól. Kell nekem főzni menni… mindegy, nem olyan nagy már az elmaradás, majd szerdán bepótolom…. holnapra ugyanis Bécs van betervezve… kicsit hezitáltam, hogy nem megyünk el, de hálisten a kölköknek igazából semmi baja (D. azóta, mióta hazaértem vele az oviból, eleven, mint a csík, és egyszer sem hányt, G-nek meg 3 mili Nurofen levitte a hőemelkedését, ami azóta sem tért visza), és Kláriék is azt mondták, hogy menjünk, mert ezt tervezzük már hetek óta, ellesznek ők remekül…

A főzés egyébként remek jó volt. Csináltunk például kacsasültet liofílizált málnával és porított kacsazsírral…. na, az valami csoda, ahogy a zsírból némi csodaszer alkalmazásával por lesz… ízre ugyanaz marad, nade a látvány… hát az fokozhatatlan….

Hazafelé autózva felhívtuk az itthoniakat, hogy hogy vannak, mondták, hogy minden okés, úgyhogy megszületett a döntés: gyerekek a héten otthon maradnak, Katit megfűzzük, hogy maradjon, én melózhatok, és holnap viszont irány Bécs…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése