csütörtök, december 8

A legütősebb játék


Klári csak ma ment haza, kölköknek király dolga van, körbe vannak ugrálva, és tulajdonképpen nekem is nagyon jó, merthogy az áruházon kívül semmivel nem kell foglalkoznom. Reggeliztetés, ebédeltetés, vacsora, mosás, vasalás, pelusozás: mindent elintéznek a lányok, nekem „csak” dolgozni kell. Nincs is hiba benne, haladok szépen, mindenki mindent meg fog kapni karácsony előtt.
Viszont ma megint rájöttem, hogy néha a legegyszerűbb dolgokból lesznek a legjobb játékok. Kora délutánra kifogytam a bubifóliából, úgyhogy kiszaladtam a papír-írószerbe, és vettem egy szép nagy tekercset. Na, hazaérek, mire lecuccoltam a kabátot-táskát, a kölkök már rákaptak a bubinyomkodásra… komolyan, vagy 20 percen keresztül ültek a folyosón, és pattogtattak… drága emlékű nagymamám jutott az eszembe, aki imádta, ha dobozos bonbont kap ajándékba, merthogy akkor rögtön van benne játék is…. istenem, emlékszem, ahogy ült a fotlben, majszolta a bonbont, és addig le se tette a fóliát, míg az összes bubit ki nem pattogtatta rajta….
Jön a Karácsony, kezdek szentimentális lenni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése