szombat, december 31

31.

Egy gyors kis év végi összegzés:
D. nagyon gyorsan fejlődik, bár a kiskamasz kor néhányszor elég erősen megjelent… rettentő akaratos tud lenni, ha valamit elhatároz, akkor annak úgy kell lennie (bár ebben az ő korában nincs semmi különös). Az oviban többnyire dicsérik, szeret barátkozni, úgyhogy én maximálisan meg vagyok vele elégedve.
Gáborka is idén megkezdte az ovit, fél évvel előbb ugyan, mint ahogy én terveztem, de hát istenem… sokkal jobb volt ez így spontán, mintha végigcsináltuk volna a nagy beszoktató procedúrát.
Már komoly nagyfiú lett eddigre ő is, a napirendje tökéletesen belepasszol az ovis-létbe.

Minden reggel szépen felkelünk, összekészítem őket, elballagunk az oviba, majd én megyek haza… és 4 év után már élni is tudok egy kicsit.
Sokat voltam idén „szabadprogramon”, járok ugye főzni, színházba, nem lehet okom panaszra….
Októberben elindítottuk a kis boltomat is, ami mostanra nem várt sikerrel dübörög, úgyhogy én nem is kívánok mást az új évre, mint hogy rosszabb ne legyen a mostaninál.

Mindenkinek nagyon boldog új évet kívánok, tessék szépen holnap lencsét enni, hátha…!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése