szombat, május 5

Amikor az ember azt hinné...

...hogy nem történik semmi, akkor is történik ám Amilyen kis eseménytelen nap volt pénteken, ma annyival több minden történt. Azzal kezdődött, hogy reggel jó szokásom szerint korán keltem, kajáltam, aztán játszottunk egy csomót Anyával, aztán Apa is felkelt, és amíg reggeliztek, gondolták, hogy hason jól elleszek a kanapén. Nade én meg kitaláltam egy jó kis anyáknapi meglepit , bár az még csak holnap va, de annyit gyakoroltam éjszaka, hogy muszáj volt előrukkolni a mutatványommal:meg tudom emelni a feje, és teljesen kinyomom már magam! Csak láttátok volna, hogy hogy néztek!Meg persze kapkodtak a fényképező után...
Aztán nem sokkal később jött Vira nagyi a nagypapával és a Dédivel, és ők is csak lestek, hogy mekkora vagyok! Meg persze adogattak kézről kézre De ez, mint tudjuk,ritkán van ellenemre....Na, aztán amikor a vendégek elmentek, és megvolt a szokásos kötelező alvás (amit, meggyőződésem szerint Anya főként azért vezetett be, hogy Ő is tudjon nyugodtan aludni egy kicsit) fogtuk magunkat, és elmentük bevásárolni. Muszáj volt, mert Apa hétfőn elutazik 3 napra, és Anya megaggódik, hogy nehogy éhen haljunk, amíg nincs itthon...Persze mihelyt elindultunk, elkezdett esni az eső, úgyhogy eléggé vicces volt, ahogy az első üzletnél csak rohantak velem, de a másodiknál már azért kitört belőlük a leleményesség....
Sirly, mi? :) Én egy cseppet sem áztam...Apa meg egy hős...elég vigyorogva tűrte, hogy Anya fotózgassa, és asszem csak a 15. kép után morogta a kényszermosoly alatt, hogy "mostmárazt
hiszemhogy
elégleszcicuka"....
Szóval bevásároltunk, de a végére, be kell valljam, már meglehetősen untam....pedig kaptam 2 újféle pelust is, és Anya megígérte, hogy kiválaszthatom én, hogy melyiket akarom majd hordani.Az egyik fajtát fel is vettem éjszakára, ez már csak azért is jobban tetszik, mert nem csak sima elefántr, vagy maci van rajta, hanem igazi Micimackó...az embernek legyen stílusa, ugyebár....Na, teszek ide még egy képet, hogy lássátok, már az utazószékemben is látható, hogy mekkorát nőttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése