kedd, május 1

Pihi

Ma Anya is és Apa is eléggé dögrováson volt délelőtt..én nem is értem őket....kora reggel szeretek én például a legjobban ébren lenni...ők meg csak ásítoznak. Anya vissza is ment aludni másfél órára, aztán ebéd után is akart egyet hunyni. Ez még nem is lett volna baj, de engem is le akart fektetni, betett a bölcsőbe, hogy "mostaztánalvás"...én persze mondogattam, hogy nem kéne...meg is unta hamar, és úgy volt vele, hogy most úgy sem látja senki (Apa napozgatott a kertben) az összes elvei sutba dobva odavett az ágyba maga mellé...Na, mondom, azért ez így mindjárt más! Be is vertem a szunyát, annyira, hogy a legnagyobb csodálkozásukra csak fél órával kajaidő után ébredtem fel, amiugye, engem ismerve, elég nagy csodának számít.
Ja, és Anya rámadta ma az ú, leendő nejeméktől kapott sárkányos cumómat. Tök sirály! ..izé...tök sárkány!
Abban néztem Apával a tévétIlletve Ő a tévét, én meg ami épp akadt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése