csütörtök, május 3

Önállósodom...

Tegnap nem jelentkeztem, mert igazából sokminden nem történt, azon kívül, hogy Anyát egy kicsit kétségbe ejtettem, mert sokat nyűgösködtem...de kell néha ilyen nap is, mert különben hogyan fogja tudni megbecsülni a többi napon a jó dolgát? Nemigaz? Meg különben is, nekem is lehet olyan, hogy több kényeztetésre vágyom....
Ma viszont nagy dolog történt: Anya szerint már kezdtem kinőni a bölcsőmet (szerintem is, mert ahogy álmomban vándorolgattam kicsit, állandóan nekiütköztem a szélének....Anya már attól tartott, hogy egyszercsak kirúgom az oldalát...Tehát ebéd után, mint egy igazi nagyfiú, a
saját szobámban aludtam.Anya szopi után letett, kicsit körbenéztem, aztán letettem a fejem, és már szuszkáztam is. Anya még vagy háromszor bejött megnézni 5 percen belül(talán fél, hogy egyedül nem tudok aludni?vagy hogy elfelejtek levegőt venni?), és csak nagy nehezen mert lefeküdni a álószobában, hogy aludjon kicsit...aztán meg úgy beájult, hogy csak arra kelt fel, hogy Apa a szokásosnál előbb hazajött. Én viszont még arra se!! Még a következő kajálás is csúszott, mert 3 óra helyett csak 4kor keltemAkkor volt kaja, aztán Apával hepáztunk a kanapén...marha jó volt!!
Tehát ügyesen tudok egyedül is aludni...ma éjjel is ott fogok, csak arra leszek kíváncsi, hogy hányszor kell majd szólnom Anyának, hogy jöjjön megetetni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése